Здравейте колеги,
Имам следния проблем с моята Алфа 166 JTD (2004):
От време на време, когато си поиска, сутрин нямам ток в акумулатора, т.е. 7-8 волта вместо към 13 волта. Разбера се въобще нито завърта, нито пали, даже някой път и багажникът не се отваря с дистанционното. Отначало проблемът се яви в движение, дисплейят показа low voltage, изключи климатика, а след това и останалите вериги, последно фаровете. В сервиза откриха проблем с алтернатора и беше ремонтиран от БОШ. След това близо 600 км никакви проблеми. След това започна да не пали предимно сутрин. С кабел от друг акумулатор пали и върви без проблем 2-3, някога 10-12 дни, и сутрин пак проблем. В сервиза, след като направиха всички тестове не откриха нищо. Явно има някакъв консуматор, който се включва когато си поиска и сваля тока в акумулатора. В момента нощем сервизният инженер е проверява със специално устройство, което ще му даде сигнал, ако се появи пад на напрежението под 11 волта, ама за беля тя не ще да даде този проблем и си пали нормално.
Някой имал ли е токав проблем и как е отстранен? Ще съм ви благодарен ако ме насочите към нещо.
Имам следния проблем с моята Алфа 166 JTD (2004):
От време на време, когато си поиска, сутрин нямам ток в акумулатора, т.е. 7-8 волта вместо към 13 волта. Разбера се въобще нито завърта, нито пали, даже някой път и багажникът не се отваря с дистанционното. Отначало проблемът се яви в движение, дисплейят показа low voltage, изключи климатика, а след това и останалите вериги, последно фаровете. В сервиза откриха проблем с алтернатора и беше ремонтиран от БОШ. След това близо 600 км никакви проблеми. След това започна да не пали предимно сутрин. С кабел от друг акумулатор пали и върви без проблем 2-3, някога 10-12 дни, и сутрин пак проблем. В сервиза, след като направиха всички тестове не откриха нищо. Явно има някакъв консуматор, който се включва когато си поиска и сваля тока в акумулатора. В момента нощем сервизният инженер е проверява със специално устройство, което ще му даде сигнал, ако се появи пад на напрежението под 11 волта, ама за беля тя не ще да даде този проблем и си пали нормално.
Някой имал ли е токав проблем и как е отстранен? Ще съм ви благодарен ако ме насочите към нещо.
Comment